İçeriğe geç

Garantiye Giden Telefon Değişim Olur Mu

Telefon kaç kere garantiye giderse değişir?

Garanti süresi, malların teslimi ile başlar. Garanti süresi içerisinde gerekli olan tüm onarımlar ücretsiz olarak gerçekleştirilecektir. Onarım için gönderilen ürünler en geç 30 gün içerisinde onarılmalıdır. Garanti süresi içerisinde aynı arızayı iki kez veya farklı arızaları dört kez gösteren cihazlar ücretsiz olarak değiştirilecektir.

Telefon hangi durumda garantiye girer?

3) Hangi durumlar garanti kapsamındadır? Arızalı ürünler garanti kapsamındadır. Ancak garanti, uygulama hatalarını (tüketicinin ürünü ürün açıklamasına ve kullanım kılavuzundaki talimatlara aykırı kullanması sonucu oluşan arızalar) kapsamaz.

Garantisi olan ürün değişir mi?

Herhangi bir nedenle arızalanan bir ürünün garanti süresi, tamir edildiği süre kadar uzar. Bu, tüketicinin bu tamir süresinden olumsuz etkilenmeyeceği anlamına gelir. Garanti kapsamında değiştirilen ürünün garanti süresi, satın alınan ürünün garanti süresiyle aynıdır.

Garantiye giden telefon iade edilir mi?

İlk 6 ay içerisinde bir sorun oluşursa iade veya değişim talebinde bulunabilirsiniz. Ürün garanti süresi içerisinde birkaç kez arızalanırsa yine aynı yöntemi kullanarak iade veya değişim talebinde bulunabilirsiniz.

Kaç arızada ürün değişir?

Garantili bir cihazda aynı arıza üst üste iki kez veya farklı bir arıza üst üste dört kez meydana gelirse üretici ürünü ücretsiz olarak değiştirmekle yükümlüdür. Bu haklarınızı kaybetmek istemiyorsanız endüstriyel ürünlerinizi yetkili servis merkezlerine tamir ettirmeniz gerekir.

Garantisi olan telefon değiştirilir mi?

Tüketici, kusura karşılık gelen bir geri ödeme talep edebilir. Tüketici, ürünün yenisiyle veya mümkünse daha kaliteli bir modelle değiştirilmesini talep edebilir. Satıcı, ürünü yenisiyle değiştirmeyi kabul ederse, şirket ürünü 30 gün içinde tüketiciye teslim etmelidir.

Garantiye giden telefona ücret ödenir mi?

Garanti süresi içerisinde ürün, malzeme, işçilik veya montaj hatalarından dolayı arızalanırsa işçilik, parça veya diğer masraflar dahil olmak üzere ücretsiz olarak tamir edilir.

Garanti şartları nelerdir?

Garanti belgesinde hangi bilgiler bulunmalıdır? Üretici veya ithalatçı firma hakkında bilgi. Satıcı hakkında bilgi. Fatura tarihi ve numarası. Mal hakkında bilgi. Malın tüketiciye teslim tarihi ve yeri. Garanti süresi. Maksimum onarım süresi. Tam garanti kapsamıDaha fazla makale…

Servis talebiyle yenilenmiş cihaz ne demek?

Yenilenmiş ürün nedir? Bunlar, Türk Standartları Enstitüsü’nden “TSE Hizmet Yeri Yeterlilik Belgesi” almış ve Türkiye Cumhuriyeti Ticaret Bakanlığı tarafından “Yenileme Merkezleri” olarak belirlenmiş şirketler tarafından yenilenip sertifikalandırıldıktan sonra satışa sunulan kullanılmış ürünlerdir.

Birebir değişim garantisi nedir?

Garanti kapsamında olup kullanıcı hatası olmayan, ancak tamiri mümkün olmayacak şekilde üretilen ve yedek parçası bulunmayan ürünler, yenisi ile değiştirilerek tarafınıza ücretsiz olarak gönderilir. Şarj edin.

Cep telefonu servis süresi kaç gün?

Ürünün azami tamir süresi 30 iş günüdür. Üründeki arıza 15 iş günü içerisinde giderilemezse, üretici veya ithalatçı, ürün tamamen tamir edilinceye kadar tüketiciye kullanımına uygun özelliklere sahip başka bir ürün sağlamakla yükümlüdür.

Değişim süresi ne kadar?

Tüketiciler, mesafeli satış sözleşmelerinde (örneğin internet veya telefonla yapılan satışlarda) 14 gün, kapıda satış sözleşmelerinde 14 gün, taksitli satış sözleşmelerinde ise 7 gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.

Hangi durumlarda cep telefonu iade edilir?

Evet, satın alınan malın ayıplı olduğu ortaya çıkarsa tüketiciler, malın tüketiciye teslim tarihinden itibaren iki yıl içinde iadesini, ayıpsız bir ürünle değiştirilmesini, ayıp oranında fiyat indirimi veya ücretsiz onarımını talep etme hakkına sahiptir. Tüketici dilediği hakkı kullanmakta serbesttir.

Telefon hangi durumlarda garantiye girmez?

Yetkili servis merkezleri ve üreticiler, yanlış şarj veya düşük kaliteli şarj cihazları ve kabloların kullanımından kaynaklanan tüm arızaları garanti kapsamı dışında kabul eder. Öte yandan, üretici tarafından onaylanmayan aksesuar ve cihazların kullanımından kaynaklanan arızalar da cihazın garanti kapsamı dışında kalmasına yol açar.

2 kere değişim yapılır mı?

Değişim işleminin bir kez yapılması yeterlidir, ikinci bir değişim işlemi mümkün değildir ancak ürünleri iade edebilirsiniz.

Ürün kaç kez servise giderse iade edilir?

Cihazınız aynı arıza nedeniyle üst üste üç kez servise gönderilirse, yeni bir cihaz veya para iadesi talep etme hakkınız vardır. Ancak, ürününüz farklı nedenlerle servise gönderildiği için yapabileceğiniz hiçbir şey yoktur.

2 kere değişim yapılır mı?

Değişim işleminin bir kez yapılması yeterlidir, ikinci bir değişim işlemi mümkün değildir ancak ürünleri iade edebilirsiniz.

Garantiden değişen parçanın garantisi olur mu?

Değiştirilen bu ürünün garanti süresi ne kadardır? Garanti Belgesi Yönetmeliği’nin “Değiştirilen malın garanti süresi” başlıklı 10. maddesinde: “Garanti kapsamında değiştirilen malın garanti süresi, satın alınan malın kalan garanti süresi ile sınırlıdır.” hükmü yer almaktadır. Bu hüküm fiyata dahildir.

Garantisi devam eden ürüne servis ücreti ödenir mi?

Garanti süresi içerisinde ürün, malzeme, işçilik veya montaj hatalarından dolayı arızalanırsa işçilik, parça veya diğer masraflar dahil olmak üzere ücretsiz olarak tamir edilir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Hipercasino bursa eskort şişli escort ankara escort bayan